ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

Scoor hoog in de zoekmachine en zorg ervoor dat je je concurrenten altijd een stap voor blijft!

WordPress is zelf uitstekend te onderhouden en te optimaliseren.
Het optimaliseren van pagina’s is met een juiste uitleg prima zelf uit te voeren, hiervoor is geen technische kennis vereist.

Buiten het feit om dat het beter vindbaar maken in Google grotendeels geen “Rocket Science” is, blijven er altijd vraagtekens hoe de juiste tools in te zetten en gebruiken.
Wil jij een goed advies en direct een voorstel om een flinke verbeterslag door te voeren voor jou website, neem dan contact op.

  • Gratis een snelle website analyse.
  • Met enkele aanpassingen en goed advies een verbluffend resultaat binnen enkele weken.
  • Optimalisatie vanaf 325,-

WEBSITE ANALYSE

Heb je interesse in een gratis website analyse met vrijblijvend voorstel, vul dan het formulier in dan neem ik binnen 1 werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

Scoren heeft met veel verschillende factoren te maken, er is echter 1 goede wijze les: schrijf unieke kwalitatieve teksten voor bezoekers en niet voor Google! Jij bent specialist op je vakgebied, en dit kan niemand anders beter vertellen dan jijzelf.

Google beloont verder websites minimaal aan de volgende criteria voldoen:

  • Kwalitatieve teksten
  • Pagina’s met een juiste Meta Tag, etc.
  • SSL certificaat
  • Responsive (Mobiel Vriendelijk)
  • Interne links
  • Populariteit met interessante backlinks
  • Etc.

Lokale Marketing

Door gebruik te maken van “Google Mijn Bedrijf” zal je bedrijf zichtbaar worden aan de rechterzijde van de zoekresultaten in Google. Mobiel zal het resultaat eruit zien zoals op de getoonde iPhone.
Diverse gegevens worden weergegeven. Tevens is het handig voor de bezoeker om direct te kunnen bellen of navigeren naar het adres d.m.v. “Google Maps“.

METEN IS WETEN

Het is verstandig  je website bezoek te meten, op deze manier kun je de website verbeteren.
Per pagina binnen je website zal het verschillen hoe lang bezoekers er op de pagina blijven, met welk apparaat ze de pagina bezoeken, waarop er is gezocht, etc.

Gebruik hiervoor “Google Analytics” en het “Google Search Console“.

WEBSITE ANALYSE

Door mee te bekijken naar het zoekgedrag en muisklikken op de website, zal zichtbaar worden of de bezoeker van de website snel de juiste informatie vindt wat zal moeten resulteren tot een conversie.
Een conversie kan een aankoop zijn, maar ook het invullen van een formulier of het inschrijven voor een nieuwsbrief.

Er zijn diverse programma’s op de markt, enkele bekende oplossingen zijn Hotjar en Mouseflow.

RESPONSIVE DESIGN - MOBIEL GESCHIKT

Een website moet anno 2017 100% mobiel vriendelijk zijn.
Al meer dan 45% van alle websites worden op een smartphone bekeken wat betekent dat de website responsive moet zijn.
Google zal in het mobiel zoekverkeer een website die niet mobiel geschikt is een lagere kwaliteitsscore geven wat resulteert dat je niet zichtbaar bent in Google.

SNELLE WEBSITE

Een website moet razendsnel zijn voor de bezoeker maar ook voor Google.
Zoekmachines moeten jouw website (kunnen) crawlen om deze te indexeren.
Een trage website resulteert in een langzame crawltechniek.

Een goede ranking in de zoekmachine krijg je alleen wanneer Google vlot de website kan scannen.
Websites met een lange laadtijd krijgen een lagere kwaliteitsscore. De laadtijd heeft te maken met de snelheid van webserver, verbinding en bestandsgrootte van de website.

Google Zoekmachine Optimalisatie